Internet stał się jednym z podstawowych źródłem informacji dotyczących aktualnych warunków pogodowych, które wpływają na ostateczną decyzję dotyczącą wykonania zabiegów agrotechnicznych.
Zapowiadane przymrozki, intensywne opady deszczu jak również porywisty wiatr są sytuacjami w których należy odpowiednio zabezpieczyć swoje uprawy lub dostosować metody działania do aktualnej sytuacji. Pojawia się problem, odpowiedzią na taką informację powinno być rozwiązanie podane na przykład w kampanii reklamowej.

Sadnet.pl wdrożył unikatowe rozwiązanie w branży agro, kierując ruchem kampanii reklamowych w zależności od warunków pogodowych w rejonach działania sieci stacji meteo serwisu agropogoda.pl. Poszczególne aktywności i działania reklam zarówno banerowych jak i tekstowych uwarunkowane są aktualnie panującymi warunkami meteorologicznym na obszarze działania stacji meteorologicznych dla konkretnego rejonu kraju.

Aktualizacja systemu kampanii reklamowych analizowana jest co godzinę i dostosowana do zadanych parametrów pogodowych takich jak: temperatura minimalna, maksymalna, średnia, oraz opady deszczu. Podsumowując aktualne warunki pogodowe w danej lokalizacji i czasie aktywują określoną treść kampanii reklamowych i czas ich trwania.

Takie sposób prowadzenia kampanii już w pierwszych tygodniach działania systemu wykazał bardzo dużą efektywności jej działania mierzonej wskaźnikiem konwersji CR (Convertion Rate) przedstawiającym procent użytkowników lub odwiedzających, którzy dokonali pożądanej akcji.

Dokładny pomiar efektów naszych działań w Internecie używając opisywanego rozwiązania jest znany dla Klientów którzy jako pierwsi skorzystali z tego rozwiązania. Pomiar sprzedaży wygenerowany przez tego typu aktywność reklamy online jest informacją poufną zamawiającego. Jednak po licznych kolejnych zleceniach można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić, iż jest do poziom wysoce zadawalający.

Zachęcamy do skorzystania z naszych usług oraz kreowania kampanii reklamowych w zależności od aktualnych warunków pogodowych !