Media społecznościowe to już nie tylko znajomi ale coraz częściej marka, produkt lub instytucja. Coraz więcej badań interaktywnych pokazuje jak ważny jest to aspekt oraz jak szybko rozwija się również w segmencie komunikacji rynku agro.

Dlatego przedstawiamy zestawienie ciekawych profili w sieciach społecznościowych, w ostatnich kilku tygodniach.

Firma KRÓLIK znana bardzo dobrze krajowym sadownikom, również doceniła działania w social media. Od kilku tygodni również na facebook-u. Wcześniej bardzo aktywnie promowała swoje produkty na kanale YouTuba.

Szkółki produkujące materiał drzew i krzewów owocowych jako jedne z pierwszych doceniły kontakt z sadownikiem poprzez sieci społecznościowe. Od kilku tygodniu możemy śledzić profil kolejnego producenta materiału szkółkarskiego.

Sadownik, kiedyś głównie w Google+ teraz również na Facebooku-u. Jego kanał i filmy YouTuba cieszą się ogromną oglądalnością. Działania na tym profilu również mogą przynieść kolejne tysiące osób oglądających i śledzących produkcję owoców.

Firma Agrosimex znana jako największy dystrybutor środków ochrony w rejonie. Kolejny profil na Facebook-u. Poprzedni po kilkunastu tygodniach nie był już prowadzony… Życzymy powodzenia.

Niwa Hodowla Roślin Jagodowych na swoim Facebok-owym profilu będzie prezentowała nowe, własne odmiany truskawki, maliny oraz jeżyny. Dobra decyzja aby promować i w ten sposób komunikować się z plantatorami owoców.

Słowo kubota w języku japońskim oznacza dobrze zadbane, dobrze uprawiane pole. Mamy nadzieję, że profil na Instargamie będzie również zadbany i dobrze „uprawiony” zdjęciami ciągników spod znaku Kubota.